Information om hjælp til hørelsen til nytilkomne Ukrainere i Danmark

Якщо у вас проблеми зі слухом . Інформація для новоприбулих українців в Данії

Høreforeningen og Decibel har i samarbejde udarbejdet et kort infomateriale på ukrainsk og dansk, der fortæller, hvordan du skal forholde dig, hvis du har brug for hjælp til din hørelse. Infomaterialet henvender sig til nytilkomne Ukrainere i Danmark samt danske kontaktpersoner, hjælpeorganisationer, personer der huser ukrainske flygtninge mv. Send også gerne materialet videre, hvis du kender nogen, der kunne have glæde af det.

English translation:

The Danish Association of the Hard of Hearing and Decibel has in cooperation produced a short information material in Ukranian and Danish, which tells you what to do, if you need help in regards to your hearing impairment. The information material addresses newly arrived Ukrainians in Denmark as well as Danish contact persons, aid organizations, persons housing Ukrainian refugees, etc. Also feel free to forward the material if you know someone, who could benefit from it.

Find materialet her - Get access to the information here

Infomateriale på ukrainsk / Information in Ukranian: Якщо у вас проблеми зі слухом . Інформація для новоприбулих українців в Данії

Infomateriale på dansk / Information In Danish: Hvis du har problemer med hørelsen - Information til nytilkomne Ukrainere i Danmark