Virksomheder og organisationer

Støt Høreforeningen med et virksomhedsmedlemskab.

Hver 5. medarbejder på de danske arbejdspladser har problemer med hørelsen i større eller mindre grad. Op mod 800.000 danskere har en hørenedsættelse, som giver særlige udfordringer i hverdagen.

Ved at støtte Høreforeningen gennem et virksomhedsmedlemskab støtter I samtidig Høreforeningens arbejde for at skabe større opmærksomhed om høreområdet i Danmark.

Ud over at støtte høresagen får du følgende fordele:

Pris: 5.000 kr. årligt

To veje til støtte

Udskriv, udfyld og indsend: Erklæring om virksomhedsstøtte

Eller

Indbetal pengene på bankkonto: Reg. nr. 2191 kontonr. 807 56 12207 (Nordea). Husk at opgive virksomhedens navn samt navn og telefonnummer på en kontaktperson.

Yderligere oplysninger kan fås hos Høreforeningens sekretariat på tlf. 36 75 42 00 eller på mail@hoereforeningen.dk

Logo

Hvis I ønsker at få jeres logo på Høreforeningens hjemmeside så kontakt webmaster@hoereforeningen.dk