Verdens Høredag: Her kan jeg høre

- Jeg kan altid høre. Det kan jeg ikke i andre foreninger siger Karen Margrete om, hvorfor hun er medlem af Høreforeningen.

Verdens Høredag: Her kan jeg høre

Denne video er produceret i anledning af Høreforeningens fejring af Verdens Høredag, hvor vi i år har fokus på Høreforeningens unikke fællesskab under temaet - Lad ikke høretab begrænse dig:

Video og tekst er produceret af Irene Scharbau

- Jeg havde ikke meget mod på at gå ud, inden jeg kom i Høreforeningen, fordi jeg hørte jo ingenting. Men nu kan jeg godt gå hen og tale med folk, uden jeg kender dem, siger medlem Karen Margrethe Lauridsen på 75 år.

- Jeg synes, arrangementerne er meget interessante. Jeg møder altid op, hvis jeg kan. Der er mange gode foredragsholdere og mange gode udflugter, det ender altid med spisning på en kro, siger Karen Margrethe og slår en latter op.

Hun er CI-opereret, og er glad for skrivetolke og udstyr.

- Jeg kan altid høre. Det kan jeg ikke i andre foreninger. Jeg vil anbefale andre, at de også kommer ind i Høreforeningen, siger hun.

Se mere om Verdens Høredag her.

Lagt på 28. februar 2020

Verdens Høredag tilbud: Få et ½ års medlemskab til halv pris

I anledning af Verdens Høredag den 3. marts kan du i hele marts 2020 få ½ års medlemskab til halv pris. Det vil sige, at du betaler 100 kr. for et halvt år (normalpris 305 kr. årligt). Du kan også få et ½ års familiemedlemskab for 150 kr. (normalpris 440 kr.). Når det halve år er gået, overgår du til normalt kontingent.

Meld dig ind her.Verdens Høredag 2020