Folkemøde Møn: Kom til workshop og politisk debat med Høreforeningen

18. - 19. august 2023 i Stege.

Folkemøde Møn: Kom til workshop og politisk debat med Høreforeningen

Høreforeningen deltager igen i år på Folkemøde Møn med et telt med forskellige aktiviteter. I år har vi også en workshop for unge om fredagen og en politisk debat lørdag.

Fredag den 18. august kl. 10.00-15.00
Knalder du også....for højt op for musikken? Test det hos os!
Mød forsker og tinnitusekspert Susanne Nemholt og Høreforeningens frivillige, og få en snak om støj og hvordan du passer godt på din hørelse. Kom forbi vores telt og få målt lydstyrken på din telefon.

Fredag den 18. august kl. 10.00-10.50
Workshop for unge: Man skal høre meget før ørerne falder af.
Ved du hvor meget dine ører kan tåle og hvad du kan gøre for at passe på hørelsen? Deltag i vores workshop for unge om hørelse og lyd og få blandt andet testet din viden i vores Kahoot-quiz.
Sted: Øen- Hovedscene

Lørdag den 19. august kl. 9.00-17.00
Kniber det med at høre?
Har du mistanke om, at din hørelse er blevet dårligere, eller venter du lige nu på at få et høreapparat? Kom forbi Høreforeningens telt og få en snak om hørelse, tinnitus, høreapparater og høretekniske hjælpemidler.

Lørdag d.19. august kl. 11.00-11.50
POLITISK DEBAT: Hvor vigtig er hørelsen for politikerne?
Har du udfordringer med hørelsen? Eller venter du lige nu på at få høreapparat? Nu har du chancen for at spørge dine regionsrådspolitikere om, hvordan de vil sikre ordentlige vilkår for mennesker med høretab nu og i fremtiden. Så kom og vær med, når regionsrådsmedlemmerne Gitte Simoni (A) og Jens Ravn (V) debatterer med Høreforeningens landsformand Majbritt Garbul Tobberup.
Sted: Diversen (Rosengården)

Lagt på 9. august 2023