Tinnitusdage 2023

Få viden om tinnitus og behandlingsmuligheder på Høreforeningens Tinnitusdage.

Tinnitusdage 2023

Høreforeningens Tinnitusudvalg inviterer til Tinnitusdage 2023:

• Lørdag den 9. september kl. 9.30 til 16 på Institut for Syn og Hørelse, Aalborg Sofiendalsvej 91, 9200 Aalborg
  • Søndag den 10. september kl. 9.30 til 16 på Hotel Scandic Odense, Hvidkærvej 25, 5250 Odense

Arrangementet er det samme begge dage, så vælg den dag, der passer dig bedst.

Det får du ud af at deltage

På tinnitusdagen får du viden om tinnitus og kendskab til behandlingsmuligheder. Du vil også møde mennesker med de samme udfordringer og få mulighed for at erfaringsudveksle og danne netværk til disse.

Oplæg fra fagfolk

Der er to faglige oplæg på programmet. Læge Magnus Sandberg Madsen, der fortæller om udredning og behandling af tinnitus og audiologopæd Laura Velander, der fortæller om energiforvaltning, når man lever med tinnitus.

Se programmet for begge dage her.

Pris og tilmelding

Det koster 100 kr. at deltage, hvis du er medlem af Høreforeningen. Er du ikke medlem koster det 200 kr. Bliv medlem og kom med til medlemspris.

Prisen dækker kaffe/te og rundstykker ved ankomst, frokost og kaffe/te og kage til slut.

Tilmeld dig Tinnitusdag 2023 i Aalborg her

Tilmeld dig Tinnitusdag 2023 i Odense her.

Tilmeldingsfristen er den 18. august 2023.

Lagt på 29. juni 2023