Erfaren projektleder til to banebrydende projekter i Høreforeningen

Høreforeningen søger en kompetent og struktureret projektleder med gode sociale egenskaber og positiv energi.

Erfaren projektleder til to banebrydende projekter i Høreforeningen

Vil du være med til at sætte en helt ny dagsorden om unges brug af headset? Kan du få hørelse og støj på skoleskemaet? Kan du bidrage til at skabe de bedste arbejdspladser for mennesker med hørenedsættelse? Hvis du er drevet af at skabe forandringer og kan se dig selv tage lederskab af to vigtige projekter på høreområdet, så læs med her!

Vi søger en kompetent og struktureret projektleder med gode sociale egenskaber og positiv energi.

Om projekterne:

Lyd på livet
Børn og unge ved meget lidt om, hvordan de passer på deres hørelse. Samtidig stiger antallet af børn og unge med tinnitus. WHO kalder børn og unge i dag for ’generation høreskade’ og opfordrer til nationale kampagner. Du skal drive og udvikle et større forebyggelsesprojekt, hvor ambitionen er at få høresundhed på skoleskemaet samt få lavet en national kampagne. Projektet realiseres i samarbejde med eksterne konsulenter, eksperter og samarbejdspartnere og du skal koordinere samarbejdet og selv bidrage med kommunikation og styring. Læs mere om projektet her.

Ingen skal stå alene med et høretab
Erhvervsaktive med høretab oplever mange udfordringer på deres arbejdspladser. Mange oplever at stå alene med høretabet, men sådan behøver det ikke at være. Du skal drive og udvikle vores nye projekt, hvor ambitionen er at få samlet relevant viden og søsat kampagner målrettet arbejdspladserne samt en frivillig peer-2-peer ordning målrettet erhvervsaktive med høreproblemer. Projektet realiseres i samarbejde med et konsulentbureau, frivillige, virksomhedssamarbejder m.m. Læs mere om projektet her.

Om dig:

• Du har en relevant længerevarende uddannelse, kommunikationserfaring med kampagner, SoMe m.m. og er en skarp, rutineret projektleder med mindst 3-5 års erfaring med ledelse af større projekter og kampagner. Det kunne fx være fra en organisation, bureau eller kulturinstitution.
  • Du er struktureret og vant til at arbejde med projektplaner, budgetstyring og deadlines.
  • Du er super god til at samle og engagere folk omkring dig om et fælles mål – og få tingene til at ske i samarbejde og koordination med andre.
  • Du er god til at træffe beslutninger og være visionær.
  • Du kan lide at udvikle og sætte dit eget præg på længerevarende projekter
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med engagement af frivillige, og gerne også med nationale indsatser

Stillingen er fuldtid og foreløbig tidsbegrænset til udgangen af 2024 med mulighed for forlængelse.

Sådan søger du:

I din ansøgning kunne vi godt tænke os, at du fortæller os om, hvilke tilgange og tidligere erfaringer der er vigtige for dig for at skabe en god projektproces, hvilke udfordringer du ser, og hvilke forandringer du drømmer om at skabe sammen med os gennem projekterne. Der findes ingen rigtige eller forkerte svar.
Ansøgningen må fylde én A4-side, og det er helt op til dig, hvordan du vil prioritere spørgsmålene.
Du skal også vedlægge dit cv.

Ansøgningsfrist er mandag den 14. februar 2022. Vi indkalder løbende til samtaler. Send din ansøgning hurtigst muligt via linket her (Jobindex) og vedlæg CV og relevante eksamenspapirer. Tiltrædelse 1. april 2022 eller gerne før.

Om os:

Vi tilbyder en spændende stilling med stor kontaktflade, stor selvstændighed, fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde. Du vil opleve, at du gør en stor forskel i mange menneskers liv. Du bliver en del af et sekretariat med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra idé til handling, samt et godt socialt kollegialt fællesskab. Løn og pension efter kvalifikationer.

Du er meget velkommen til at kontakte direktør Tine Lyngholm, tlf. 30 73 73 03 eller organisationskonsulent Linda Dybdel Nielsen, tlf. 69 13 00 10 for yderligere oplysninger om stillingen.

Søg jobbet her via Jobindex

Høreforeningen arbejder for bedre livsvilkår for de mennesker, der er berørt af høreproblemer eller sygdomme i øret. Vi søger indflydelse på, at disse borgere får de samme muligheder for at kommunikere og for at deltage i samfundet som normalthørende medborgere har. Vi har til huse i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup, tæt ved Høje Taastrup Station. Handicaporganisationernes Hus er et af verdens mest tilgængelige kontorhuse, hvor vi bor sammen med en række andre handicaporganisationer. Høreforeningen er en landsdækkende forening og har over 8000 medlemmer og ca. 350 frivillige.

Lagt på 24. januar 2022