Virtuel nytårskur

Kom til gratis online medlemsarrangement med musicalstjernen Isabel Schwartzbach.

Virtuel nytårskur

Høreforeningen inviterer sine medlemmer til virtuel nytårskur med musicalstjernen Isabel Schwartzbach mandag den 18. januar kl. 19-20.

Isabel Schwartzbach har bl.a. medvirket i The Sound of Music, Phantom of the Opera og senest i Spillemand på en Tagryg på Det Ny Teater i København.

Før koncerten går i gang vil Høreforeningens landsformand Majbritt Garbul Tobberup sammen med organisations- og udviklingskonsulent Linda Dybdal Nielsen løfte sløret for Høreforeningens planer for 2021.

Arrangementet vil være skrivetolket.

Tilmelding via dette link: Tilmelding til nytårskur

Som bekræftelse på din tilmelding, vil du modtage en mail, der hedder Tilmeldingsoplysninger, med et link til selve arrangementet den 18. januar. Det er derfor vigtigt, at du gemmer denne mail.

Såfremt du har spørgsmål til arrangementet kontakt Linda Dybdal Nielsen via mail: Ldn@hoereforeningen.dk eller telefonnr. 3073 9399.

Og hvis det er første gang eller lidt længe siden, du sidst har deltaget på et zoommøde, finder du her Høreforeningens guider til zoom: www.hoereforeningen.dk/zoom

Ellers har du også mulighed for at booke et digitalt testopkald via mail: Ldn@hoereforeningen.dk senest den 15. januar.

Vi glæder os til at se dig.

De bedste nytårshilsner
Høreforeningen