Skal du med på sommerens fedeste ungdomslejr?

Nu er der åbent for tilmelding til UL 2021. Et tilbud til dig, der er mellem 18 og 35 år.

Skal du med på sommerens fedeste ungdomslejr?

Høreforeningens ungdomslejr er for unge mellem 18-35 år med høretab, tinnitus eller menière. Ungdomslejren (også kaldet UL) finder sted fra torsdag den 5. august kl. 17 til søndag den 8. august kl. 13
på Castberggård Højskole udenfor Hedensted.

Her vil du møde nye mennesker med lignende høreproblemer som dig selv. Sammen vil vi blive klogere på vores hørelse. Vi kan dele erfaringer, blive opdateret indenfor høreområdet og samtidig få både fysiske og mentale udfordringer af den sjove slags.

Pris og tilmelding

OPDATERING: Alle pladser er til UL21 er nu besat. Hvis du ønsker at komme på venteliste til eventuelle afbud, så send en mail herom til ldn@hoereforeningen.dk

Deltagerprisen er 800 kr. for medlemmer af Høreforeningen og 1350 kr. for ikke-medlemmer (bliv medlem af Høreforeningen for kun 305 kr. og spar 245 kr.). Du betaler og sørger selv for din transport til og fra Castberggård Højskole.

Ungdomslejren og coronavirus

Vi følger naturligvis myndighedernes krav og anbefalinger på daværende tidspunkt. Skulle situationen med coronavirus ikke tillade at gennemføre ungdomslejren, vil du få dine penge tilbage. Du kan derfor trygt tilmelde dig!

Høreforeningens ungdomslejr

Vi glæder os til at se dig!

Glade hilsner fra
UL2021 planlægningsgruppen