Samtalegrupper 2024

Samtalegrupper for forældre til børn med høretab

Til september får du som forælder til et barn med høretab mulighed for at deltage i online samtalegrupper hos Høreforeningen.

Som deltager i en samtalegruppe får du:

• netværk med andre forældre i samme situation
  • værktøjer til at tackle forældrerollen og hverdagen med høretab
  • vejledning fra fagprofessionelle, som hjælper dig til at understøtte dit barns udvikling
  • mulighed for sparring og videndeling med andre familier
  • et fortroligt rum til at dele både gode og svære erfaringer, frustrationer og guldkorn og evt. planlægge fysiske netværksarrangementer – eller bare en kop kaffe sammen.

Målgruppen for samtalegrupperne er forældre til børn med høretab i hele landet. Samtalegrupperne er særligt for dig, der føler dig ny i høreverden eller har brug for nogen at spejle dig i, vende frustrationer med og ikke mindst dele tricks og hacks til, hvordan hverdagen kan hænge sammen.

Læs mere og om grupperne og tilmeld dig her

Spørgsmål?

Du er meget velkommen til at kontakte hørekonsulent Mette van Amerongen på mva@hoereforeningen.dk eller tlf. 26 71 42 36, hvis du har spørgsmål.

Lagt på d. 23. juni 2024