Sæt dagsordenen i den lokale presse

Kursustilbud til Høreforeningens frivillige.

Sæt dagsordenen i den lokale presse

Høreforeningens lokalafdelinger i Region Syddanmark afholder pressekursus:

Tirsdag den 1. juni 2021 kl. 17.00 –21.00
Metal Koldings mødelokale
Esbjergvej 30 6000 Kolding

Kurset henvender sig til frivillige i Høreforeningen over hele landet. Det er gratis at deltage.

Om kurset

De lokale og regionale medier er centrale for at sætte sager på dagsordenen og påvirke den lokale politik.

Den mangeårige underviser og freelancejournalist Thomas Bjerg har arbejdet med lokalt pressearbejde for en række organisationer.

På kurset indfører han jer i pressens arbejde og giver tips og tricks til pressekontakt, læserbreve mm. Han tager udgangspunkt i aktuelle sager eller problemer, som I vil tage op lokalt. På kurset laver I sammen en plan for at fange mediernes interesse.

Tilmelding

Tilmelding skal ske senest tirsdag den 25. maj 2021 Kirsten Juul Jensen, formand for Høreforeningen lokalafdeling i Aabenraa, mail: kjj-ten@outlook.dk - tlf. 53 29 45 00 eller til Hans Chr. Schack mail: mail@hcschack.dk - tlf. 21 77 99 66.

Se invitation

Lagt på 17. maj 2021