Ole Matthesen er blevet æresmedlem

Høreforeningens tidligere næstformand æres for mangeårig indsats.

Ole Matthesen er blevet æresmedlem

Hovedbestyrelsen har udnævnt Ole Matthesen til æresmedlem i Høreforeningen. Vores nye æresmedlem har netop fået besked samt modtaget en buket blomster. Han vil blive fejret på sekretariatet på et senere tidspunkt.

Ole Matthesen har haft et mangeårigt og stærkt engagement på mange forskellige poster i Høreforeningen, herunder både som næstformand og konstitueret formand. Derfor har hovedbestyrelsen i lyset af hans ekstraordinære indsats for Høreforeningen besluttet at udnævne ham til æresmedlem.

Ole Matthesen er i dag formand for vores Høreapparat- og rehabiliteringsudvalg.

Høreforeningen har hermed fire nulevende æresmedlemmer, nemlig Carsten Hussing fra Tilgængelighedsudvalget, tidligere landsformand - og i oktober 100-års fødselar - H.M. Møller, tidligere landsformand Finn Glud Konradsen, og så nu også Ole Matthesen.

Derudover blev nu afdøde Svend Stennicke Larsen, der var formand for Roskilde Lokalafdeling, æresmedlem i 2020.

Lagt på 17. marts 2021