Nyt medlem søges til Døvblevne- og tolkebrugerudvalget

Vær med til at arbejde for mennesker med svær hørenedsættelse.

Nyt medlem søges til Døvblevne- og tolkebrugerudvalget

Vores udvalg for døvblevne og tolkebrugere søger et nyt medlem med denne beskrivelse:
Vi søger et nyt medlem, der har lyst til at gøre en forskel for mennesker med hørenedsættelse. Vi ønsker en person, der er tolkebruger og enten er døvbleven, har svær hørenedsættelse og/eller er CI-bruger, og som behersker totalkommunikation.

Som medlem af udvalget skal du være med til at planlægge og arrangere vores stævner, være interesseret i udvikling af skrivetolkning, hjælpe med at lave spørgeundersøgelse, svare på brugernes spørgsmål i vores gruppe på Facebook og være samarbejdspartner med relevante udvalg og lokale afdelinger af Høreforeningen.

Derudover ska du deltage i vores udvalgsmøder, som afholdes tre gange om året, vi holder både fysiske møder og online møder via Zoom.  Som person er du samarbejdsvillig og går til opgaverne med en positiv energi.

Er du interesseret eller har du spørgsmål, så kontakt udvalget på doevblevneudvalg@hoereforeningen.dk

Lagt på 1. december 2022