Ny runde stormøder for erhvervsaktive i november

Deltag og gør virksomhederne klogere på høreudfordringer.

Ny runde stormøder for erhvervsaktive i november

Er du erhvervsaktiv med hørenedsættelse, og nåede du ikke til et af de første stormøder i september? Så har du muligheden for at deltage i et af de næste stormøder i november.

Deltag og del dine erfaringer med høreudfordringer fra dit arbejdsliv i stormødets gruppearbejde og bidrag til, at virksomheder kan forbedre arbejdsmiljøet for ansatte med hørenedsættelse. Stormøderne er en del af vores nye spændende projekt: Ingen skal stå alene, som er finansieret af Velliv Foreningen.

Projektets formål er at øge den mentale sundhed og trivsel for erhvervsaktive med hørenedsættelse på arbejdspladser. Det vil vi blandt andet gøre ved at lave udviklingsforløb på udvalgte små- og mellemstore virksomheder, hvor der afprøves løsninger på forskellige problemstillinger vedrørende høreudfordringer.

På stormøderne involveres erhvervsaktive i at definere de problemstillinger på arbejdspladsen, som er vigtigst at løse for at forebygge mistrivsel og skabe et sundt psykisk arbejdsmiljø. Problemstillingerne skal gøre virksomheder klogere og danne baggrund for udviklingsforløbene i virksomhederne.

Så sæt et stort kryds i kalenderen og tilmeld dig det fysiske stormøde:

• Stormøde Syd, lørdag d. 26. november, klokken 11-14 på Frederik VI’s Hotel, Rugårdsvej 590, 5210 Odense NV. Tilmeld dig her: https://www.collect.nu/HF/StorSyd Tilmeldingsfrist mandag d. 14. november kl. 12.

Eller et af de to virtuelle møder:

Stormøderne er gratis at deltage i, og du behøver ikke at være medlem af Høreforeningen.

Der vil være skrivetolke til stormøderne, og til det fysiske møde vil der også være teleslynge, sandwichs, sodavand, vand, kaffe og lidt sødt til alle deltagere. Vi dækker eventuelle omkostninger til transport til og fra stormødet  i Odense efter kørselsgodtgørelse, lav takst.

Vi glæder os til at se jer!

Lagt på 26. oktober 2022