Lær at bruge Zoom med Høreforeningen

Er du medlem? Så kan du få hjælp hos vores superbrugere.

Lær at bruge Zoom med Høreforeningen

Høreforeningen har igennem de seneste måneder afholdt en lang række virtuelle arrangementer på mødeplatformen Zoom. Hvis du er medlem hos os, og vi har din korrekte e-mail, så har du modtaget invitationer til disse arrangementer, som har budt på alt fra afspændingsøvelser, julebanko og nytårskur til hørefaglige foredrag om fx høreudfordringer i en coronatid, Cochlear Implant og tinnitus.

Arrangementerne er en stor succes, men vi vil gerne give endnu flere muligheden for at deltage.

Så hvis du endnu ikke har deltaget i et af vores Zoom-arrangementer - måske fordi du er usikker på, om du har det rigtige udstyr eller fordi du ikke ved, om du kan finde ud af det - så har vi et tilbud til dig:

Medlemmer af Høreforeningen kan få hjælp til at komme i gang med at bruge Zoom, og vi har uddannet en række superbrugere, der er klar til at hjælpe. Langt de fleste vi hjælper, lykkes med at komme på og har glæde af at deltage i vores arrangementer.

Er du interesseret i at prøve Zoom, men ønsker hjælp til at komme i gang, så kontakt vores organisationskonsulent Linda for mere information: ldn@hoereforeningen.dk eller tlf. 30 73 93 99.

Vi har også udviklet en række guides, hvor vi skridt for skridt viser, hvordan man deltager i et Zoommøde. Du finder vores guides til at bruge Zoom her.

Se også vores tilbud om fjernskrivetolkning af virtuelle møder (vores egne arrangementer er altid med skrivetolkning.)

Lagt på 11. marts 2021