Invitation: Kom med på Inspirationsweekend for erhvervsaktive

Inspiration og sparring til dig som enten er ved at afslutte din uddannelse, er i job, herunder flexjobber, eller er jobsøgende.

Invitation: Kom med på Inspirationsweekend for erhvervsaktive

Udvalget for Erhvervsaktive afholder Inspirationsweekend for Erhvervsaktive den 15. - 17. marts 2024 på Fjelsted Skov Hotel, Fest og Konference, Store Landevej 92, 5592 Ejby.

Weekendens tema er ”Hjernen i balance” med 4 søjler: Søvn, lys, kost og motion. Hjernen er konstant på overarbejde, når vi også har et høretab. Indholdet vil være en blanding mellem oplæg, interaktion og fysiske/mentale aktiviteter. Du vil møde ligesindede, der kan nikke genkendende til de udfordringer, der kan være i joblivet/fritiden.

Programmet for weekenden:

• Fredag aften vil der være præsentation, rystesammen-aktivitet og frit samvær.
  • Lørdag består af morgentur, en stærk hørehistorie af advokat Bettina Erringsø, en gåtur eller yogaøvelser. Vi sætter spot på søjlerne: Søvn, kost, motion og lys. Vi kommer også omkring netværksgrupper Om aftenen skal vi nyde en dejlig 3-retters menu efterfulgt af mere socialt samvær og hygge.
  • Søndag med frisk morgentur i den nærliggende skov, evaluering og Castberggård Jobcenter og Højskole v/ hørekonsulent Laura Velander. Vi slutter af kl. 12 med sandwich to go, så man kommer hjem i god tid og bliver ladet op til mandag morgen.

Som deltager er det helt i orden, hvis man bliver træt under arrangementet, her er man velkommen til at trække sig tilbage og slappe af samt deltage når man er frisk igen.

Målet for weekenden er, at du skal tage hjem med fornyet energi og viden til, hvordan du kan få mere ud af den daglige trummerum. Vi glæder os til at se dig.

Weekenden finder sted i smukke omgivelser med komfortable dobbeltværelser og god mad, der vil være teleslynge og skrivetolke, så alle kan være med uanset hørestatus. Bemærk, at da vi desværre ikke kan tilbyde enkeltværelser til alle, må du ved tilmelding gerne angive, hvem du ønsker at dele værelse med (hvis muligt).

Pris: 1.100 kr. for medlemmer af Høreforeningen / 800 kr. for medlemmer under 30 år. For ikke-medlemmer er det fuld pris: 3.175 kr.

Er du ikke medlem kan du melde dig ind her og komme med til medlemspris .

Hvis din arbejdsplads skal betale

Vi opfordrer til, at du selv lægger ud og herefter får deltagergebyret refunderet af din arbejdsplads. På den måde kan du blive tilmeldt med det samme og være sikker på at få plads.

Hvis dette ikke kan lade sig gøre, skal du ikke tilmelde dig via det almindelige link nedenfor, men i stedet sende en mail til mail@hoereforeningen.dk om, at du ønsker at tilmelde dig inspirationsweekenden, og at din arbejdsplads skal betale via en faktura.

Tilmeld dig via dette link

Tilmeldingsfrist: 26. februar 2024

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

Lagt på 8. november 2023