Gratis sommerferiekoloni for 9-13-årige

Castberggård og Høreforeningen inviterer børn med hørenedsættelse på koloni fra 3.-7 august.

Gratis sommerferiekoloni for 9-13-årige

Castberggård og Høreforeningen inviterer børn med hørenedsættelse i alderen 9-13 år på koloni. Feriekolonien afholdes på Castberggård ved Vejle fra lørdag den 3. august 2024 kl. 11.00 - onsdag den 7. august 2024 kl. 13.00

På feriekolonien vil de unge:

• Møde ligestillede, der ligesom dem selv er enkeltintegrerede i det danske skolesystem. Sammen kan de skabe et fællesskab, danne nye venskaber og få et fremtidigt netværk.
  • Opleve at der skabes et rum, hvor alle er fælles om et hørehandicap og at de ikke er alene
  • Lære om rollemodeller og handlemuligheder til bedre at kunne leve med deres hørehandicap i deres dagligdag.
  • Kunne udfolde sig på det kreative værksted
  • Prøve kræfter med vores klatrevæg samt andre aktiviteter i hallen
  • Opleve naturen omkring Castberggård med bålhygge og mulighed for ture på mountainbike.
  • Prøve mange forskellige aktiviteter som Høreforeningens ungeguider bl.a vil stå for.
  • Komme på en dagsudflugt.

Hvordan kommer man med?

Man kan tilmelde sig via dette link: https://cbg-hojskole.nemtilmeld.dk/518/
For yderligere oplysninger kontakt Solveig Højgaard på 2892 2133 eller sh@cbg.dk

Der er tilmeldingsfrist torsdag d. 20. juni 2024 kl. 12.00. Tilmelding er efter først til mølle og der oprettes venteliste, hvor man tilbydes plads efter tilmelmeldingstidspunkt.

Lagt på 30. januar 2024