Er du Høreforeningens nye sekretariatsleder?

Få ansvaret for den daglige ledelse, udvikling og drift af Høreforeningens sekretariat og tolkeformidling.

Høreforeningen søger sekretariatsleder

 

Banker dit hjerte for at skabe bedre vilkår for de 800.000 danskere, der er berørt af hørenedsættelse? Kan du stå i spidsen for at videreudvikle vores forening, så det bliver endnu mere attraktivt at være medlem og frivillig hos os? Og er du samtidig en dygtig personaleleder med flair og interesse for drift og udvikling af en mindre organisation, så skal du søge stillingen som sekretariatsleder i Høreforeningen.

Vores direktør har valgt at søge nye udfordringer og derfor søger vi nu en sekretariatsleder, der får ansvaret for den daglige ledelse, udvikling og drift af sekretariatet og af vores tolkeformidling. Du bliver ansvarlig for, at foreningens politiske beslutninger omsættes til handling og føres ud i livet i samarbejde med formandskabet. Vores forening står på et stærkt fundament med dygtige medarbejdere og en sund økonomi, og vi skal nu have lavet en handleplan for, hvordan vi styrker engagementet hos vores frivillige, tiltrækker nye medlemmer og videreudvikler vores forening. Det vil du stå i spidsen for sammen med de 10 medarbejdere i sekretariatet.

Dit arbejdsfelt bliver alsidigt med mange spændende opgaver, som du selv er med til at udvikle. Dit fokus skal være på at lede, udvikle og motivere medarbejderne, som har vidt forskellige opgaver og kompetencer. Herudover vil du skulle deltage i forberedelserne og afviklingen af foreningens hovedbestyrelsesmøder og større møder med foreningens frivillige.

Dine overordnede arbejdsopgaver:

  • Du står i spidsen for at videreudvikle vores forening og tager nye skridt til, at vi får flere aktive frivillige, medlemsfremgang, og relevante tilbud til vores medlemmer
  • Du leder, udvikler og motiverer sekretariatets medarbejdere og sætter retning for arbejdet
  • Du er tæt sparringspartner for landsformanden og hovedbestyrelsen i arbejdet med Høreforeningens mærkesager og sikrer et godt samarbejde mellem Hovedbestyrelsen og sekretariatet
  • Du har det overordnede ansvar for foreningens drift og økonomi i samarbejde med bogholder og landsformand
  • Du repræsenterer Høreforeningen i en lang række nationale og internationale samarbejder.

Din profil:

  • Du er en dygtig personaleleder og har konkret erfaring med personaleledelse af en mindre organisation, projektledelse samt arbejde i en politisk styret organisation.
  • Du er struktureret og god til at delegere, koordinere og effektivisere arbejdsprocesserne.
  • Du har gennemslagskraft og gode samarbejdsevner.
  • Du er visionær og udviklingsorienteret og forstår at inspirere og motivere medarbejderne og skabe teamånd trods stor opgavemæssig specialisering.
  • Du brænder for vores sag og har lyst til at arbejde i en organisation, hvor frivillige med hørenedsættelse og øresygdomme er de bærende kræfter.
  • Gerne erfaring og gode resultater med fundraising.
  • Gerne kendskab til den offentlige struktur og handicapområdet – og har du kendskab til høreområdet er det en fordel, men ikke et krav.
  • Du formulerer dig godt i skrift og tale på både dansk og engelsk.
  • Du er indstillet på, at weekend- og aftenarbejde samt udlandsrejser kan forekomme.

Vi tilbyder:

Et job med en stor kontaktflade, spændende opgaver og gode udviklingsmuligheder for den rette person. Du vil opleve, at du gør en stor forskel i mange menneskers liv. Vi har fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde, høj grad af selvstændighed og indflydelse på egne arbejdsopgaver. Du bliver en del af et sekretariat med 10 medarbejdere og en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra idé til handling, samt et godt socialt kollegialt fællesskab.

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte landsformand Majbritt Garbul Tobberup, mobil 40 19 39 91 eller nuværende direktør Tine Lyngholm, mobil 30 73 73 03 for yderligere oplysninger om stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer. Løn efter aftale og kvalifikationer. Tiltrædelse 1. december eller før.

Ansøgning:

  • Send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest den 28. september 2022. Vedlæg CV og relevante eksamenspapirer.
  • Du søger stillingen online via Jobindex.
  • Vi indkalder løbende til virtuelle samtaler og holder fysiske samtaler primo oktober 2022.
  • Læs mere om os på www.hoereforeningen.dk og på Facebook.

Høreforeningen arbejder for bedre livsvilkår for de mennesker, der er berørt af høreproblemer eller sygdomme i øret. Vi søger indflydelse på, at disse borgere får de samme muligheder for at kommunikere og for at deltage i samfundet som normalthørende medborgere har. Vi har til huse i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup, tæt ved Høje Taastrup Station. Handicaporganisationernes Hus er et af verdens mest tilgængelige kontorhuse, hvor vi bor sammen med en række andre handicaporganisationer. Høreforeningen er en landsdækkende forening og har over 8000 medlemmer og ca. 350 frivillige.


Søb Jobbet online


Lagt på 7. september 2022

 

Designed by Synergi Reklamebureau Webbureau