Coronavirus og kommunikationscentrenes tilbud

Information om hvordan du kan få hjælp til dine høreproblemer i den kommende tid.

Coronavirus og kommunikationscentrenes tilbud

Det meste af Danmark er lukket ned de næste par uger for at begrænse smitte med coronavirus. Det gælder også landets kommunikationscentre, ikke mindst fordi en stor del af de borgere der betjenes er ældre.

Høreforeningen har dannet sig et overblik over, hvordan der holdes åbent, og hvad der tilbydes borgerne under nedlukningen. Hovedreglen er, at der er lukket for fysisk fremmøde, men at hørekonsulenterne kan kontaktes via telefon eller e-mail.

På Høreforeningens oversigt over kommunikationscentre har vi under hvert center lagt et link til kommunikationscentrenes egen info om situationen. I nogle tilfælde informerer centrene ikke på egen hjemmeside, se da i stedet den information vi har lagt ind.

Gå til oversigten her.

Lagt på 17. marts 2020