Weekend for dig med stort høretab

Deltag i Høreforeningens Døvblevne Weekend Stævne den 5. - 7. november på Castberggård. Også for pårørende!

Weekend for dig med stort høretab

Har du et stort høretab? Eller er du pårørende til en person med stort høretab? Så kom med på DWS 2021: Totalkommunikation - Høreforeningens Døvblevne Weekend Stævne!

Weekendstævnet er både for nybegyndere og erfarne og er for alle med stor hørenedsættelse afhjulpet med høreapparat (HA) og/eller cochlear implant (CI). Pårørende er også velkomne. På weekendstævnet vil du sammen med andre med interesse for stort høretab komme til at få undervisning i støttetegn, spændende oplæg, afvekslende aktiviteter, bl.a. morgensang og vandretur, og blive udfordret både fysisk og mentalt. Vi vil udveksle erfaringer og blive klogere på vores kommunikation.

Hvor og hvornår

Weekendstævnet finder sted fra fredag den 5. november kl. 16.30 til søndag den 7. november kl.13 på Castberggård Højskole, Østerskovvej 1, 8722 Hedensted.

Tilmelding og deltagergebyr

Det koster 800 kr. for medlemmer af Høreforeningen at deltage, pris for ikke-medlemmer er 1.000 kr. (Har man et familiemedlemskab i Høreforeningen deltager ægtefælle /samlever til medlemspris.)

Tilmeld dig via dette link senest den 31. oktober

Der er plads til i alt 25 personer og tilmelding sker efter først til mølle princippet. Bliver arrangementet overtegnet, oprettes der venteliste.

Bemærk: Betaling sker med dankort/mobile pay til sidst i tilmeldingsforløbet. Har du ikke dankort, så kontakt webmaster@hoereforeningen.dk inden du tilmelder dig.

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Trine Lindhardt Gaarsdahl på: trinelindhardtgaarsdahl@gmail.com

Døvblevne Weekend Stævne 2021 er arrangeret af Høreforeningens Døvblevne- og Tolkebrugerudvalg .

Lagt på 22. september 2021