Tinnitusudvalget søger nyt medlem

Vær med til at hjælpe mennesker, der er plaget af vedvarende uvedkommende lyde i øret.

Tinnitusudvalget søger nyt medlem

Har du lyst til at arbejde med et område, der berører omkring 600.000 danskere? Høreforeningens Tinnitusudvalg søger et nyt medlem, der vil være med til at hjælpe tinnitusramte.

Udvalget arbejder for at lindre tinnitusramte medlemmers situation ved at være ajour med relevante forskningsresultater, behandlingssteder og -måder. Vi arbejder på at udbrede kendskabet til tinnitus – diagnostik, behandling og forebyggelse.

Desuden afholder udvalget temadage for at informere om de nyeste forskningsresultater og behandlingsmuligheder.

Vi ønsker, at du skriver en ansøgning, hvor du forholder dig til vores formål, hvem du er, og hvad du brænder for i forhold til dette område såvel som arbejdet i udvalget.

Kontakt Jeppe Overgaard, der er hovedbestyrelsens repræsentant i Tinnitusudvalget på: jovergaard@youmail.dk  eller på tlf. 40 74 36 15.

Læs mere om tinnitus her.

Lagt på 14. april 2021