Høreforeningen søger projektmedarbejder

Vær med til at udbygge måden at være frivillig på i Høreforeningen.

Høreforeningen søger projektmedarbejder

Vil du være med til at udvikle nye måder at organisere frivillige på? Er du god til at inspirere andre og få folk til at engagere sig? Kan du bidrage til at skabe nye fællesskaber? Og er du en både social og selvstændig person? Så er du måske den nye projektmedarbejder i Høreforeningen.

Hvad kan du forvente i stillingen?

Som projektmedarbejder i Høreforeningen skal du sammen med en projektleder være med til at udbygge måden at være frivillig på i Høreforeningen. I et nyt projekt skal Høreforeningen sammen med to andre organisationer udvikle tiltag, der kan supplere vores nuværende foreningsstruktur.

De frivilliges engagement er helt afgørende for Høreforeningen. Vi ser dog en tendens til, at bl.a. de erhvervsaktive medlemmer gerne vil engagere sig på en anden måde, end den nuværende organisering i Høreforeningen lægger op til.

Derfor vil vi med det nye projekt åbne for flere måder at være frivillig på, som du som projektmedarbejder skal være med til at udvikle. Du vil komme helt tæt på Høreforeningens medlemmer og skal bidrage til at rekruttere frivillige til projektet samt understøtte organiseringen og gennemførelsen af deres aktiviteter.

Hvad forventer vi af dig?

Du har en relevant videregående uddannelse. Du har et godt humør, er fleksibel og har et drive ift. at engagere folk omkring dig. Derudover er det afgørende, at du:

• Har kendskab til eller lyst til arbejdet med frivillige
  • Er god til at skabe relationer, udvikle samarbejder og til at motivere andre
  • Har gode skriftlige kommunikationsevner og kan formidle klart og præcist
  • Er struktureret og har et godt overblik
  • Er selvstændig, initiativrig og proaktiv

Vi kan til gengæld tilbyde dig en spændende stilling med stor kontaktflade, stor selvstændighed og fleksibilitet Du bliver en del af et sekretariat, hvor der er kort fra idé til handling samt et godt socialt kollegialt fællesskab. Der skal forventes rejseaktivitet samt aftenarbejde ifm. stillingen.

Proces og vilkår

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enten projektleder Linda Dybdal Nielsen på tlf. 3073 9399 eller sekretariatschef Lotte Grostøl på telefon 3166 4441.

Stillingen er på 15-20 timer om ugen og tidsbegrænset til udgangen af 2025. Der kan i perioden være mulighed for yderligere timer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn og pension efter kvalifikationer.

Send din ansøgning, cv, eksamensudskrifter og evt. relevante papirer til os via Jobindex senest mandag den 4. september 2023.

Vi afholder samtaler mandag den 18. september.

Om Høreforeningen

Høreforeningen har knapt 8.000 medlemmer. Vi giver vejledning og hjælp til medlemmerne, støtter vores ca. 350 frivillige i deres lokale arbejde, skaber synlighed omkring hørenedsættelse på vegne af de ca. 800.000 danskere, der har høreproblemer og arbejder for politiske forbedringer på området.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Lagt på 15. august 2023