Høreforeningen får ny sekretariatschef

Lotte Grostøl er ansat fra 1. december.

Høreforeningen får ny sekretariatschef

Den 1. december starter Lotte Grostøl som ny sekretariatschef i Høreforeningen.

Høreforeningens formand Majbritt Tobberup glæder sig til det fremtidige samarbejde: ”I Høreforeningen skal vi med afsæt i vores stærke fundament have videreudviklet foreningen, så vi bl.a. kan styrke engagementet hos vores frivillige og tiltrække nye medlemmer. Jeg er sikker på, at Lotte er den rigtige til at bidrage til det arbejde, og jeg glæder mig til samarbejdet.”

Lotte Grostøl er cand.polit og kommer fra en stilling som politisk chef i fagforeningen DM. Lotte Grostøl har derudover bl.a. været sekretariatschef i Lev Uden Vold samt rådgiverchef i SF.

”Jeg glæder mig til at lære sekretariatet og organisationen at kende. Høreforeningen spiller en helt afgørende rolle ift. både at sikre den rigtige rådgivning og hjælp til sine medlemmer, skabe synlighed omkring hørenedsættelse og ikke mindst sikre politiske forbedringer på området. Det arbejde glæder jeg mig meget til at bidrage til sammen med de ansatte i sekretariatet, hovedbestyrelsen og de frivillige i organisationen”, siger Lotte Grostøl.

Lotte Grostøl

Lotte Grostøl er ny sekretariatschef i Høreforeningen.

Lagt på 1. november 2022