Dagscamp for unge med hørenedsættelse

Endags-udgaven af ungdomslejren slår dørene op den 29. oktober, og du er inviteret med!

Dagscamp for unge med hørenedsættelse

Vi er glade for at kunne invitere dig til dette års Dagscamp, som traditionen tro bliver en blanding mellem faglige oplæg og sociale aktiviteter.

Dagen er for dig, der er mellem 18 og 35 år og har høretab, tinnitus eller andre høreproblemer.

Arrangementet finder sted lørdag den 29. oktober 2022 fra kl. 9.30 - ca. 20.30 i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup (5 minutters gang fra Høje Taastrup St.)

På Dagscampen kan du bl.a. høre om de mikrosociale eksklusioner der opstår i fællesskabet, når man har et høretab ved sociolog Kim Sune Karrasch Jepsen. Få en SNAK og blive budt op til dans. Og så får du naturligvis muligheden for at udveksle erfaringer med andre i samme båd som dig. Det endelige program er ikke helt på plads endnu, men vi lover dig, at programmet som altid bliver varieret og med indlagte hørepauser.

Det skal også siges, at Dagscampen er den perfekte smagsprøve på, hvordan det er at være på ungdomslejr, den eneste forskel er, at du her kun skal hive en enkelt dag ud af kalenderen for at deltage.

Pris og tilmelding

Tilmelding senest den 23. oktober 2022 via linket her: TILMELD

Pris for medlemmer af Høreforeningen: 100 kr.

Pris for ikke-medlemmer: 180 kr.

Vi glæder os helt vildt til at se dig!

De bedste hilsner

Ungdomsudvalget