Tour-de-Tinnitus

Har du svært ved at holde din tinnitus ud? Tinnitus kan lindres, men mange får desværre at vide, at det er noget, de bare må lære at leve med.

For at udbrede viden om behandlingsmuligheder afholder Høreforeningen tinnitus-arrangementer i alle fem regioner. Vi kalder det Tour-de-Tinnitus:

Næste arrangement finder sted i Region Midtjylland torsdag den 21. marts 2024 kl. 18:00 til 20:45 i De frivilliges Hus, Lille Sct. Hans Gade 7-9, 8800 Viborg. Det koster 80 kr. at deltage (50 kr. hvis man er medlem af Høreforeningen). Prisen inkluderer en sandwich ved velkomsten.

Til arrangementet vil der deltage fagpersoner fra kommunikationscentrene med viden om tinnitus og frivillige i Høreforeningen, der lever med tinnitus, og der vil både være oplæg og tid til samtaler.

Program:
18:00-18:30 Sandwich & velkomst, Høreforeningens Tinnitusudvalg
18:30-19:00 Oplæg af Martin Jensen, tinnitusramt
19:00-20:00 Tinnitus teori. Hvad tilbyder kommunikationscentrene borgere med tinnitus? Hørekonsulenter fra CKU Skive/Viborg
20:00-20:30 Samtale mellem borgere og kommunikationscentrene
20:30-20:45 Afrunding, Høreforeningens Tinnitusudvalg

Tilmeld dig senest 1. marts via linket her

Alle er velkomne, tilmelding efter først til mølle!

Det er vigtigt, at man søger råd, støtte og vejledning til, hvordan man kommer videre, når man har tinnitus. Tilmeld dig arrangementet og få viden om, hvad der findes af hjælp til dig!