Webinar om skrivetolkning til online møder

Høreforeningens Tolkeformidling viser, hvordan du får skrivetolkning på din computer, tablet eller telefon, når du er til et online møde.

Webinar om skrivetolkning til online møder

På dette webinar vil Høreforeningens Tolkeformidling vise, hvordan du får skrivetolkning på online møder. Lær, hvad du som bruger skal gøre for, at din computer, tablet eller telefon kan modtage skrivetolkning. På mødet vil der være en grundig gennemgang af de få tekniske skridt, der skal til. Vi har sat god tid af til at hjælpe alle i gang.

Arrangementet finder sted mandag den 17. juni 2024 kl. 19.30-21.00

Webinaret henvender sig til skrivetolkebrugere, der endnu ikke er kommet i gang med tolkning til online møder, men alle interesserede er velkomne.

Tilmeld dig senest 12. juni via dette link: https://www.collect.nu/HF/webinaronlinetolkning

Mødelink til webinaret udsendes den 17. juni om formiddagen.

Lagt på 29. maj 2024