Juletur Schackenborg Slot – Tønder Juleby - grænsehandel

Arrangør: Esbjerg Lokalafdeling

Programmet vil se således ud: kl. 09.00 Gl. Posthus Bramming. Kl. 09.30 Museumspladsen Esbjerg. Kl. 10.00 Føtex Ribe. Der vil blive serveret en sandwich, samt en øl/vand undervejs. Efter opsamling, kører vi til Schackenborg Slot, hvor vi får en guidet rundvisning. Rundvisningen er desværre ikke handicapvenlig, da der ikke er elevator på slottet. Derfra kører vi til Tønder, hvor vi skal se den smukke juleudsmykkede by, Efter besøget i Tønder, kører vi en tur over grænsen, hvor i har mulighed for at gøre jeres juleindkøb. Vi slutter dagen med middag på Løgumkloster Centralhotel.

Pris inkl. rundvisninger, frokost med en øl/vand, middag og bustur. medlemmer 300,00 kr. – ikke medlemmer 400,00 kr.

Tilmelding til: tbnlund@gmail.com – tlf. 24849577 senest søndag den 4. december – Først til Mølle. Husk pas.

10.12.2022 09:00 Gl. Posthus Bramming,