Før-julehygge med musik og sang og lidt at spise

Arrangør: Egedal og Furesø Lokalafdeling

Kl. 17-20.

Vi begynder med et par stk. smørrebrød, 1 øl/vand, hvor der er mulighed for at snakke sammen.

Herefter underholdning, som varetages af Jeannet Ulrikkeholm, som synger vinter- og julesange. Hun akkompagnerer på guitar, cello og guitarlut, og deltagerne er med på fællessang.

Der er mange forskellige sange på programmet – mest danske, men også et par engelske.

Jeannet fortæller om sangene og om Jeppe Aakjærs første jul og læser nogle af hans mindre kendte juledigte samt fortæller om Halfdan Rasmussens julekalender for voksne.

Foredraget er både humoristisk og højtideligt.

Kom glad, og gå opløftet hjem.

Kaffe/the og småkager serveres ca. midtvejs.

Der findes teleslynge.

God tilgængelighed.

Gratis for Høreforeningens medlemmer og 50 kr. for ikke-medlemmer.

Tilmelding senest 9. november til formanden, egedal@hoereforeningen.dk eller 30 27 42 54 (SMS).

Arrangementet er åbent for alle interesserede.

17.11.2023 17:00 Aktivitetscenter Gedevasevang, Salen, Hestetangsvej 30 A, 3520 Farum