Tur til Xjump med børnefamilier

Arrangør: Nye veje til frivillighed

Endnu en sjov dag er planlagt for børn med høreudfordringer og deres familie søndag d. 27. oktober. Vi bygger på fællesskabet, hygge og børneaktiviteter, og denne gang skal vi til Xjump trampolin og hoppeland i Skovlunde. Hele familien kan deltage - store som små. Se mere om Xjump her.

Vi mødes ved indgangen kl. 12.45 og kl. 13.00 bliver der serveret pizza samt slush ice og vand, inden vi skal hoppe i 2 timer.

Tilmeld jer her. - SU d. 17. oktober

Prisen er 25 kr. pr. tilmeldt person og er inkl. mad, drikke og påkrævede sokker til alle der skal hoppe.

For spørgsmål eller mere info så kontakt: Ida Stenbæk Nielsen, Høreforeningen på tlf. 69 16 13 07 og isn@hoereforeningen.dk

Mvh Charlotte - medarrangør og deltager på dagen - og Høreforeningen.

Aktiviteten er skabt som en del af Høreforeningens projekt ”Nye veje til Frivillighed”, hvor personer med høretab selv kan stå for at planlægge og afholde et lokalt arrangement. Vil du også afholde et lokalt arrangement? Så send os din idé her.

27.10.2024 12:45 Xjump, Mileparken 10, 2740 Skovlunde