Handicappede og medierne

Arrangør: Faaborg-Midtfyn Lokalafdeling

Kl. 13 til 16.30.

Store- og Lille sal lægges sammen til dette møde.

Arrangement om handicappede og medierne sammen med Sammenslutningen af Lytter- og Seerorganisationer i Danmark (SLS) og DH. Tilsagn fra SLS-formand Kim Borregaard Eriksen og lederen af DR Analyse, Mads Emil Lindegaard. Landsformand for Høreforeningen Majbritt Tobberup er blandt de øvrige inviterede.

Kim Borregaard Eriksen er mangeårig formand for sammenslutningen af Lytter- og Seerorganisationer i Danmark. Foreningen tæller Arbejdernes Radio- og TV-forbund, EU-modstandernes Lytter- og Seerorganisation og KLF, Kirke og Medier.

Mads Emil Lidegaard er chef for DR Analyse (tidligere Medieforskning), hvor han begyndte i 2023. Han har en baggrund som digital chef på Kristeligt Dagblad, hvor han i otte år både havde ansvar for analyse og digital udvikling, og han har gennem mange år været formand for Danske Mediers digitale metodeudvalg.

30.11.2024 13:00 Ringe Bibliotek, Algade 40, 5750 Ringe