Gratis medlemsarrangement: Online fyraftensmøde om Høreforeningens politiske arbejde og Castberggårds erfaringer på beskæftigelsesområdet

Arrangør: Udvalget for erhvervsaktive med Høretab og Castberggård Job- og Udviklingscenter

Det kan til tider være krævende at have høreudfordringer og samtidig passe sit arbejde. Her har du muligheden for at få ny viden til at mestre din hverdag eller til at få indsigt i alle de facetter der findes på høreområdet.

Høreforeningens udvalget for erhvervsaktive med høretab og Castberg­gård Job- og Udviklingscenter inviterer til et online fyraftensmøde med oplæg og dialog om at mestre sine høreudfordringer på arbejdsmarkedet.

Arrangementet henvender sig til alle med høreudfordringer i den erhvervsaktive alder - uanset om du har arbejde eller er jobsøgende. Andre interesserede er selvfølgelig også velkomne.

Sted: Zoom med skrivetolkning

Tema: Høreforeningens politiske arbejde og Castberggårds erfaringer på beskæftigelsesområdet.

Tid: onsdag den 25. maj 2022 kl. 18.30-20.30

18.15 - 18.30    Zoomrummet åbner (Programmet starter først kl. 18.30)
18.30 - 18.35    Velkomst ved Lise fra Udvalget for Erhvervsaktive med Høretab i Høreforeningen
18.35 - 19.20    Landsformanden for Høreforeningen Majbrit Garbul Tobberup vil fremlægge Høreforeningens politiske arbejde for personer med høretab i Danmark med særlige fokus på de erhvervsaktive.
19.20 - 19.35    Kaffepause
19.35 - 20.20    Hørekonsulenten Vibeke Møller fra Castberggård Job- og Udviklingscenter vil dele ud af sine mange års erfaringer og viden omkring arbejdsmarked, personer med høretab og Castberggårds arbejde igennem tiden.
20.20 - 20.30    Afrunding ved Lise fra Udvalget for Erhvervsaktive med Høretab i Høreforeningen.

Praktisk information:

Linket til Zoom modtages i bekræftelsesmailen om tilmeldingen

OBS: Tilmelding påkræves – Tilmeld dig via linket her.

Arrangementet er planlagt i samarbejde mellem Høreforeningens Udvalg for erhvervsaktive med Høretab og Castberggård Job- og Udviklingscenter.

25.05.2022 18:30 Zoom