Gratis koncert for folk med høretab

Arrangør: Det Kgl. Danske Musikkonservatorium og Aalborg Universitet

Kom til gratis koncert for folk med høretab den 12. maj kl. 15 på Det Kgl. Danske Musikkonservatorium. Koncerten er en del af et forskningssamarbejde mellem Aalborg Universitet og konservatoriet. Her arbejder vi med at undersøge og forbedre koncertoplevelser for folk med høretab. Til koncerten vil der, blandt andet, være nogle eksperimenter med lys og farver.

Musikken bliver en blanding af nye og gamle hits, sunget af Kirsten Louise med band. Der vil også være en strygekvartet, og vi får virtuelt besøg af selveste John Lennon.

Se invitationen her.

OBS:

Samtidig søger vi deltagere, der er interesseret i at være med i et lille musiktræningsforløb i de fire uger op til koncerten. Det drejer sig om cirka 2 x 10 minutters hjemmetræning om ugen. Hvis du er interesseret i at deltage i træningen eller, i det hele taget, har spørgsmål til koncerten/træningen, så kontakt meget gerne Jesper Andersen fra konservatoriet på jesper.andersen@dkdm.dk.

Del gerne invitationen vidt og bredt - normalt hørende er også meget velkomne.

Facebook: https://fb.me/e/1MXph8bYR

12.05.2024 15:00 Ny sal, Det Kgl. Danske Musikkonservatorium (Radiohuset), Rosenørns Alle 22,, 1970 Frederiksberg