Fusionsarrangement i Nordjylland

Arrangør: Lokalafdelingerne i Region Nordjylland

Vi fejrer fusionen mellem Decibel og Høreforeningen med et ”Hilse på hinanden ” arrangement søndag den 8. september kl. 10.00 – 13.00. Lokalafdelingerne i Nordjylland har booket Aalborg Minigolf uden for den almindelige åbningstid, så vi har området for os selv.

Inviterede til arrangementet er tidligere medlemmer af Decibel, der bor i Region Nordjylland, de nordjyske lokalafdelingers unge medlemmer under 35 år samt bestyrelsesmedlemmer fra alle de 6 lokalafdelinger i Nordjylland.

Program for dagen

Varighed: Søndag den 8. september 2024 Kl. 10.00 – 13.00
Sted: Aalborg Minigolf, Skydebanevej 7, 9000 Aalborg

Kl. 10.00 Velkomst ved Winnie Mohr Have Jensen (børneudvalget, tidl. bestyrelse i Decibel) og Jane Pedersen (hovedbestyrelsesmedlem)
Kl. 10.15 Der spilles minigolf på blandede hold
Kl. 11.45 Indtages de medbragte madpakker i Minigolfbanens overdækkede terrasser, og der bydes på noget at drikke til. Vi slutter af med hjemmebagt kage og kaffe.
Kl. 12.55 Farvel og på gensyn

Vi sørger for: Betaling af entré, drikkelse til frokosten, kaffe og kage samt engangsservice.

Det skal du/I gøre: Medbringe madpakker og tilmelde jer på følgende måde:

Tilmelding: Senest søndag den 25. august 2024 via dette link: https://www.collect.nu/HF/fusionnord2024

MAX antal 70 personer.

Venlig hilsen
På vegne af alle Lokalafdelinger i Nordjylland
Planlægningsgruppen
Winnie Mohr Have Jensen - Christel Sievers - Birte Lambert - Inger Larsen - Jane

08.09.2024 10:00 Aalborg Minigolf, Skydebanevej 7, 9000 Aalborg