CI-dag i Odense

Arrangør: Høreforeningens CI-udvalg og Odense Lokalafdeling

CI-udvalget og Odense Lokalafdeling inviterer til CI-dag i Odense for CI-brugere, kommende CI-brugere og pårørende samt alle andre interesserede.

Arrangementet finder sted:

Lørdag den 22. april 2023 fra kl. 10-16 i Seniorhus Odense (Hal 2), Toldbodgade 5, 5000 Odense C (ca. 1,5 km fra Odense Station).

Program

Programmet vil dels bestå af et fagligt oplæg fra Camilla Andreassen, hørekonsulent fra Hørecenter Odense, samt brugerhistorier:

Camilla Andreassen fortæller bl.a. om CI-forløbet og om overvejelser før og efter operationen. Maria Østergaard Jensen er mor til Karla på snart 5 år, der blev født uden hørelse på højre øre, og fik CI-da hun var 1½ år. Anette Weindhandler er 65 år og fik CI i efteråret pga. Sudden Deafness. Hør deres historier.

Derudover er der oplæg fra CI-producenterne samt en mini-messe med mulighed for at se produkter og tale direkte med producenterne.

Se flere detajler i programmet

Der vil være skrivetolkning og mulighed for at benytte teleslynge.

Pris og tilmelding

Pris for medlemmer af Høreforeningen er 100,- kr.

Er du ikke medlem af Høreforeningen koster det 200,- kr. Du kan melde dig ind i Høreforeningen her.

Der serveres frokost samt vand og kaffe i løbet af dagen.

Tilmelding er nødvendig af hensyn til bestilling af forplejning:

Tilmeld dig via linket her.

Tilmeldingsfristen er 30. marts 2023.

Sponsorer

Arrangementet er støttet af Lokalpuljen i Danske Handicaporganisationer og de deltagende CI-producenter:

Advanced Bionics

Cochlear