Ekstraordinært årsmøde Hvidovre

Arrangør: Hvidovre Lokalafdeling

Høreforeningen har brug for din hjælp.

Den 13. februar 2024 afholdt vi årsmøde i lokalafdelingen i Hvidovre, hvor vi desværre ikke kunne danne en ny bestyrelse. For at vi kan fortsætte med at have en lokalafdeling i Hvidovre, skal vi minimum være en formand og to bestyrelsesmedlemmer, hvoraf den ene skal være kasserer. Helle Hansen vil heldigvis gerne fortsætte som formand, men har behov for noget hjælp.

Vi skal derfor bede jer tænke over, om I kunne tilbyde jeres hjælp til Helle, så vi fortsat kan have en lokalafdeling af Høreforeningen i Hvidovre.
Som frivillig i Høreforeningen bliver du del af et fællesskab, hvor du kan møde ligestillede og få mere viden om høreområdet.

Der er også mulighed for at komme på kurser, hvor du kan blive klædt på til bestyrelsesarbejdet, så det er ikke en forudsætning, at du har prøvet det før.

Derfor genoptager vi årsmødet med det formål at finde nye kræfter til afdelingen.

Vi starter aftenen med at Per Busk fra hovedbestyrelsen holder et oplæg om det at være frivillig i Høreforeningen. Både hvad det kræver af arbejde, og hvad man kan få ud af det, hvorefter vi afslutter aftenen med at genoptage årsmødet.

Vi håber at se mange af jer, og I er også velkommen, selv om I ikke vil med i bestyrelsen.

Tilmelding senest 1. april 2024  til Helle Hansen på mail: linedanze@outlook.dk

Bestyrelsen i Hvidovre

15.04.2024 19:00 Klublokalet på Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre