Tag med på Døvblevne Weekend Stævne til foråret

Sæt kryds i kalenderen. Arrangementet er for både nye og erfarne døvblevne, mennesker med svær hørenedsættelse og CI-brugere.

Tag med på Døvblevne Weekend Stævne til foråret

Bemærk: Arrangementet er udsat til 5. - 7. november 2021

Har du et stort høretab? Eller er du pårørende til en person med stort høretab? Så kom med på DWS 2021: Totalkommunikation - Høreforeningens Døvblevne Weekend Stævne!

Weekendstævnet er for alle med stor hørenedsættelse afhjulpet med høreapparat (HA) og/eller cochlear implant (CI). Pårørende er også velkomne. På weekendstævnet vil du sammen med andre med interesse for stort høretab komme til at opleve spændende foredrag, afvekslende aktiviteter og blive udfordret både fysisk og mentalt. Vi vil udveksle erfaringer og blive klogere på vores kommunikation.

Weekendstævnet finder sted fra fredag den 19. marts til søndag den 21. marts 2021 på Castberggård Højskole ved Hedensted. Flere oplysninger kan ses i medlemsbladet, her på hjemmesiden og på Facebook i det nye år, når vi åbner for tilmelding – men sæt allerede nu kryds i din kalender.

Arrangementet vil blive afholdt efter de på det tidspunkt gældende retningslinjer i forhold til covid-19 situationen.

Lagt på 2. december 2020 - Opdateret 7. januar 2021