Kom med på dagscamp til april og ungdomslejr til august

Se vores fede arrangementer for unge.

Kom med på dagscamp til april og ungdomslejr til august

Høreforeningens ungdomsudvalg og planlægningsgruppen bag ungdomslejren inviterer dig til to fede arrangementer:

Dagscamp for unge

Lørdag den 20. april kl. 9.30.

Dagen er for dig, der er mellem 18 og 35 år og har høretab, tinnitus eller andre høreproblemer. Vi mødes i Frivilligcenter Aarhus, Sønder Allé 33, 8000 Aarhus (5 minutters gang fra Banegårdspladsen). Dagscampen er den perfekte smagsprøve på, hvordan det er at være på ungdomslejr, den eneste forskel er, at du her kun skal hive en enkelt dag ud af kalenderen for at deltage.

Tilmelding senest den 15. april via linket her: TILMELD

Pris for medlemmer af Høreforeningen: 70 kr.
Pris for ikke-medlemmer: 120 kr.

Ungdomslejr

Høreforeningens ungdomslejr er for unge mellem 18-35 år med høretab, tinnitus eller andre høreproblemer. Ungdomslejren (også kaldet UL) finder sted fra torsdag den 8. august kl. 17 til søndag den 11. august kl. 13 på Castberggård Højskole udenfor Hedensted. Her vil du møde nye mennesker med lignende høreproblemer som dig selv. Sammen vil vi blive klogere på vores hørelse. Vi kan dele erfaringer, blive opdateret indenfor høreområdet og samtidig få både fysiske og mentale udfordringer af den sjove slags.

Tilmeld dig ungdomslejren via linket her: TILMELD

Pris for medlemmer af Høreforeningen: 800 kr.
Pris for ikke-medlemmer: 1350 kr.

Du betaler og sørger selv for din transport til og fra Castberggård Højskole.

Bliv medlem af Høreforeningen og spar på UL-billetten. Hvis du er højst 30 år, koster et medlemskab 200 kr. og ellers 325 kr.

Vi glæder os til at se dig!

Lagt på 19. marts 2024