Invitation: Kom til høremesse 7. oktober

Besøg messen i Taastrup med stande og hørevenlige foredrag.

Invitation: Kom til høremesse 7. oktober

Lørdag den 7. oktober inviterer vores lokalafdelinger i Rødovre og Taastrup/Glostrup til høremesse i Taastrup Kulturcenter.

Dørene åbnes kl. 10, og arrangementet slutter ca. kl. 16.

Her stiller høreapparatforhandlere op til en god snak om de nyeste muligheder, så kom og besøg dem ved deres stande.

Der vil også være mulighed for at overvære en række forskellige foredrag, få foretaget en vejledende høreprøve samt møde repræsentanter fra Castberggård (jobcenter og højskole med fokus på mennesker med hørenedsættelse).

På programmet er blandt andet:

• Debat om høreområdet mellem Høreforeningens landsformand og politikere fra Region Hovedstaden
  • Mød folkene bag undersøgelsen Meniereramtes erfaringer og vilkår i dagligdagen
  • Oplæg om cochlear implant
  • Mød Margaret Lindhardt, der fortæller om sine mange år i Danmarks Radio samt om Giro 413

Se hele programmet her

Der er skrivetolkning og teleslynge til alle foredrag. Der tages forbehold for ændringer i programmet.

Tilmelding

Tilmeld dig/jer via dette link - Deltagerpris: medlemmer kr. 35,00 inkl. kaffe/kage - ikke medlemmer kr. 65,00 inkl. kaffe/kage

Tilmeldingsfristen er 24. september 2023.
Bemærk, at tilmelding er bindende.

Der vil være mulighed for at bestille sandwich á kr. 70,00 /stk. Bestilling og betaling foretages ved tilmelding. Drikkevarer kan købes i caféen på dagen.

Lagt på 15. juni 2023