Få det sagt!

Dagscamp 2020 for unge med høretab.

Få det sagt!

Hvornår skal jeg sige, at jeg har en hørenedsættelse? Hvordan får jeg det bedst sagt? Er det bedre, hvis jeg bare helt lader være?

Kan du genkende nogle af de her spørgsmål, eller kunne du bare godt tænke dig at lære nogle gode værktøjer til, hvordan du bedst får fortalt folk om dit høretab, så er Høreforeningens Dagscamp ”Få det sagt” den 3. oktober lige noget for dig.

Dagen er for dig, der er mellem 18 og 35 år og har høretab, tinnitus eller andre høreproblemer.

Arrangementet finder sted lørdag den 3. oktober 2020 fra kl. 9 - ca. 20.30 i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup

OPDATERING: Der er lukket for flere tilmeldinger til arrangementet. Send en mail til ldn@hoereforeningen.dk hvis du ønsker at komme på venteliste.

Lagt på 19. august 2020 - Opdateret 16. september 2020