Udflugt til Bunkermuseum Hanstholm

Arrangør: Morsø Lokalafdeling

Kl. 13.30.

Vi mødes ved museumsbygningen. Vi starter med en times rundvisning med guide inde i Bunkeren.

Se invitationen her.

Kl. 15.00 skal vi køre med det lille tog rundt i bunkeren og i terrænet. Toget blev oprindeligt brugt til at transportere ammunition rundt i bunkeren.

Efter togturen vil der være lejlighed til at bevæge sig rundt i området og se kanoner og andet militærudstyr.

Bestyrelsen medbringer kaffe og kage til nydelse i terrænet. Vi håber på godt vejr.

Kl. 17.00 mødes vi på Det Gamle Røgeri i Hanstholm til et stjerneskud eller en sandwich med steg.

Høreforeningen giver et tilskud på 100 kr. til mad og drikke.

Udflugten er gratis for medlemmer, 100 kr. for ægtefæller og 200 kr. for ikke-medlemmer.

Husk ved tilmelding at vælge: stjerneskud eller sandwich med steg samt fortæl, hvis du har du brug for kørelejlighed.

Tilmelding senest 26. august til Viggo Rolighed tlf. 30 64 27 82 eller e-mail: jvrolighed@gmail.com

03.09.2024 13:30 Bunkermuseum Hanstholm, Molevej 29, 7730 Hanstholm