Årets frivillig

Årets frivillig 2020

Kender du en frivillig i Høreforeningen, der fortjener et skulderklap?

Hver eneste dag bruger frivillige i Høreforeningen en del af deres fritid på at gøre noget for mennesker med høretab i Danmark. Og det er vigtigt. For uden vores frivillige ildsjæle ville Høreforeningen ikke være den aktive og imødekommende forening, vi er i dag.

Vores frivillige fortjener at blive fejret - og du kan nu være med til at fortælle om den vigtige indsats, de gør i Høreforeningen. Det kan du gøre ved at indstille en frivillig, som du kender, til vores nye pris ”Årets frivillig i Høreforeningen”.

Alene det, at du indstiller vedkommende, vil være et anerkendende skulderklap i sig selv. Blandt de indstillede kårer en priskomité årets mest fantastiske frivillig i Høreforeningen, som bliver fejret.

Prisen gives til en person, der yder eller har ydet en helt særlig indsats til gavn for Høreforeningens medlemmer, enten i forbindelse med en lokalafdelings arbejde, udvalgsarbejde, eller på anden måde har bidraget til udbredelse af kendskab til Høreforeningen. Alle, som er medlem af Høreforeningen, kan indstilles til prisen. Alle medlemmer, herunder flere medlemmer sammen, kan indstille frivillige til prisen.

Årets frivillig får ud over anerkendelsen også en særlig gave til en værdi af 1.500 kroner. Fejringen finder så vidt muligt sted ved årsmødet i den frivilliges lokalafdeling.

Priskomitéen består af Merete Birk Nielsen, HB-medlem, Bent Hansen, HB-medlem og Tine Lyngholm, sekretariatsleder.

Sådan indstiller du

Du kan indstille den frivillige, som du synes fortjener et skulderklap, indtil den 15. december 2019. Indstillingen sker via formularen nederst på denne side.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte organisations- og udviklingskonsulent Linda Dybdal Nielsen, tlf. 69 13 00 10, Ldn@hoereforeningen.dk

Vi glæder os til at modtage din indstilling og håber, at du vil dele denne information med andre i Høreforeningen.

Årets frivillig logo 2020

Indstil årets frivillig

(Navn på den frivillige, der indstilles)
(Fx e-mail og/eller tlf.nr.)
(Hvorfor skal personen indstilles)
(Upload gerne en foto af den frivillige)

Bemærk

Høreforeningen tager kontakt til alle indstillede og indhenter accept af, at deres navn og billede offentliggøres på Høreforeningens hjemmeside.

Dine egne oplysninger:

(Skriv gerne flere navne, hvis I er flere om at indstille personen)