Klubber

Se klubbernes arrangementer i aktivitetskalenderen

Aarhus Døvblevne Klub
En klub med socialt samvær i fokus. Formand: Bent Jensen, Sonnesgade 14, st. lejl. 15, 8000Århus C, tlf: 28 43 45 84, e-mail: aarhus-doevblevne-klub@hoereforeningen.dk

MHS-Klubben Fredericia
En klub for brugere af Mund-Hånd-Systemet. Formand: Kirsten Brandt, Lumbyesvej 8, 10-1, 7000 Fredericia, SMS: 26 68 91 84, e-mail: kbrandt7000@gmail.com

MHS-Klubben Vejen
En klub for brugere af mund-hånd-systemet. Kontakt: Mette Bang Jeppesen, Dalgårdsvej 170, 6600 Vejen, tlf./ teksttlf. 75 36 22 01, e-mail: mette@bangjeppesen.dk

Klub Hellerupperne
Klubbens formål er at samle døvblevne og mennesker med svær hørenedsættelse samt pårørende i alle aldre til samvær med ligestillede. Har du lyst til at indgå i det sociale samvær, er du velkommen i vor klub. Et minimum af kendskab til tegnstøttet kommunikation (TSK) er påkrævet. Formand: Peter Lundh, Hellerupvej 4, 3. th., 2900 Hellerup, e-mail: peter_lundh@webspeed.dk

Torsdagsklubben (København)
Vi er en klub for døvblevne og mennesker med svær hørenedsættelse. Det er nødvendigt at anvende TSK eller MHS. Der anvendes også skrivetolk efter behov. Kontaktperson: Erica Eriksen, e-mail: lyaerica@hotmail.com, mobil nr.: 51804265 (helst SMS).

Beethoven (Hillerød)
En klub for brugere af TSK (tegnstøttet kommunikation). Kontaktperson: Niels Garboe, tlf. 27 35 75 10, e-mail: niels@garboe.eu