Velkommen

Høreforeningen har fået ny hjemmeside.

Høreforeningen går nu i luften med en helt ny hjemmeside med et nyt og moderne visuelt udtryk. Den nye hjemmeside har et mere simpelt og lettilgængeligt design, der gerne skulle give en bedre brugeroplevelse og gøre det nemmere at finde rundt blandt alle de mange informationer.

Kig op og få viden

I topmenuen finder du blandt andet punkterne Viden om og Hjælp til dig. Under disse to punkter, finder du en masse oplysninger om hørelse, høreproblemer, og hvordan du finder rundt i "høresystemet". Det er også her, du finder vores forskellige tilbud og vores info rettet til særlige grupper, som fx børn og unge.

På forsiden finder du et Danmarkskort, der gør det nemt at finde din lokalafdeling. Og du får info om vores vejledningstilbud og kan måske finde svaret på netop dit hørespørgsmål ved at kigge på de ofte stillede spørgsmål.

Helt i bunden af siden finder du hurtige genveje til områder, som vi ved, at hjemmesidens brugere ofte besøger.

Vi håber, at du bliver glad for at bruge den nye hjemmeside. Hvis du har kommentarer - ris såvel som ros - så send gerne en mail til webmaster@hoereforeningen.dk

Lagt på 31. maj 2016