Tilgængelig teateraften

Fredag den 2. juni er der både tegnsprogstolkning og tekstning af teaterforestillinger på Husets Teater.

Tilgængelig teateraften

Den 2. juni kl. 18 gennemføres Glad Teaters opsætning af Odysseus med tegnsprogstolkning på Husets Teater i København. Det sker i samarbejde med Danske Døves Landsforbund og teaterfestivalen Copenhagen Stage.

Tre skuespillere kaster sig selv og publikum ud i en live transmission af den mytiske fortælling om Odysseus, rejsen og kampen for kærligheden. Skibet er ladet med både trojanske heste og historiske vingesus, når vores entusiastiske Odysseus tager publikum med som statister på et kaotisk eventyrtogt i det græske – intet er overladt til tilfældighederne, det skal gøres på den helt rigtige måde!

Se mere om forestillingen Odysseus

"Status" med tekster

Samme aften kl. 20, også på Husets Teater, spiller forestillingen Status med Tammi Øst og Morten Burian. Forestillingen bliver tekstet via app'en THEA, der kan downloades gratis på iTunes App Store eller Google Play.

Se mere om forestillingen Status

Læs mere om, hvordan du bruger app'en THEA.

Lagt på 22. maj 2017