Nye kræfter søges til Tinnitusudvalget

Høreforeningen søger nye udvalgsmedlemmer.

Nye kræfter søges til Tinnitusudvalget

Har du lyst til at arbejde med et område, der berører omkring 600.000 danskere? Høreforeningens Tinnitusudvalg søger nye medlemmer, der vil være med til at hjælpe tinnitus-ramte.

Som medlem af udvalget er du fx med til at planlægge og afholde temadage om tinnitus, hvor tinnitusramte kan få ny viden og erfaringsudveksle med andre. Udvalget følger også med i forskningsresultater og nye behandlingsmuligheder og mødes ca. 3 gange årligt.

Mellem 10-20 procent af befolkningen har tinnitus i en eller anden grad, og ca. 1-3 procent har en tinnitus, der er så voldsom, at de er stærkt generede af det. Har du lyst til at yde et stykke frivilligt arbejde til gavn for mennesker med tinnitus, så kontakt Jeppe Overgaard, der er hovedbestyrelsens repræsentant i tinnitusudvalget på: jovergaard@youmail.dk eller mobil 40743615 – skriv gerne lidt om dig selv, og hvad dine bevæggrunde er for at tilbyde din hjælp.

Læs mere om tinnitus.

Lagt på 19. marts 2019