Nu kan du indstille dine kandidater til Årets frivillig

Hvem er den mest fantastiske frivillig i Høreforeningen? Se hvem der er nomineret og indstil din kandidat!

Bemærk: Indstillingsfristen er overskredet

Hver eneste dag bruger frivillige i Høreforeningen en del af deres fritid på at gøre noget for mennesker med høretab i Danmark. Og det er vigtigt. For uden vores frivillige ildsjæle ville Høreforeningen ikke være den aktive og imødekommende forening, vi er i dag.

Vores frivillige fortjener at blive fejret - og du kan nu være med til at fortælle om den vigtige indsats, de gør i Høreforeningen. Det kan du gøre ved at indstille en frivillig, som du kender til ”Årets frivillig i Høreforeningen”.

Alene det, at du indstiller vedkommende, vil være et anerkendende skulderklap i sig selv. Blandt de indstillede kårer priskomitéen årets mest fantastiske frivillig i Høreforeningen, som bliver fejret.

Hvem kan indstilles?

Prisen gives til en person eller en bestemt gruppe personer, der yder en særlig indsats til gavn for Høreforeningens medlemmer. Det kan enten være i forbindelse med en lokalafdelings arbejde, udvalgsarbejde eller en anden indsats, som har bidraget til kendskabet til Høreforeningen.

Alle, som er medlem af Høreforeningen, kan indstilles til prisen. Bemærk dog, at medlemmer af Høreforeningens hovedbestyrelse ikke kan modtage prisen. Du må også gerne indstille makkerpar, en hel lokalafdelingsbestyrelse eller et udvalg.

Alle medlemmer, herunder flere medlemmer sammen, kan indstille frivillige til prisen.

Årets frivillig får ud over anerkendelsen også en særlig gave til en værdi af 1.500 kroner. Fejringen finder så vidt muligt sted ved årsmødet i den frivilliges lokalafdeling.

Se hvem der er nomineret

Her kan du se, hvem der indtil nu er blevet nomineret til Årets frivillig 2024.

Sådan indstiller du

Bemærk: Indstillingsfristen er overskredet

Du kan indstille den eller de frivillige, som du synes fortjener et skulderklap, via formularen nederst på denne side. Sidste chance for at indstille er torsdag den 30. november 2023.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte organisations- og udviklingskonsulent Linda Dybdal Nielsen, tlf. 69 13 00 10, ldn@hoereforeningen.dk

Vi glæder os til at modtage din indstilling og håber, at du vil dele denne information med andre i Høreforeningen.

Lagt på 17. oktober 2023 - opdateret 4. december 2023

Årets frivillig logo