Medlemstilbud for dig med stort høretab: Tag med på døvblevne weekend

Mød andre med store høretab, og oplev spændende foredrag og aktiviteter på DWS 2017 - Totalkommunikation II 3.-5. marts 2017. Se også info om Nordisk Sommeruge.

Medlemstilbud for dig med stort høretab: Tag med på døvblevne weekend

Bemærk: Weekenden er overtegnet. Ønsker du at blive skrevet på venteliste bedes du sende en mail til: ml@hoereforeningen.dk

Har du et stort høretab? Er du pårørende til en person med stort høretab? Eller har du som tillidsmand i Høreforeningen lyst til at blive bedre til at kommunikere med dine medlemmer med stort høretab til lokale- eller regionale arrangementer? Og synes du, det kunne være spændende at tilbringe en weekend sammen med nogle med stort høretab? Så kom med på DWS 2017 - Høreforeningens Døvblevne Weekend Stævne! I år til en meget favorabel pris!

Weekend stævnet er for alle med stor hørenedsættelse afhjulpet med høreapparat (HA) og/eller cochlear implant (CI). Andre interesserede er også velkomne. På weekend stævnet vil du sammen med andre med interesse for store høretab komme til at opleve spændende foredrag, afvekslende aktiviteter og blive udfordret både fysisk og mentalt. Vi vil udveksle erfaringer og
blive klogere på vores kommunikation.

Hvor og hvornår?

Weekend stævnet starter med ankomst fredag eftermiddag den 3. marts og slutter efter frokost søndag den 5. marts 2017. Vi skal være på Castberggård Højskole i Urlev udenfor Hedensted.

Hvad koster det?

I år har vi fået mulighed for at afholde stævnet til en yderst favorabel pris. Deltagerprisen er 125 kr. pr. person for et dobbeltværelse og 265 kr. pr. person for enkeltværelse. Bemærk, at man skal være medlem af Høreforeningen for at deltage i stævnet. Du kan blive medlem af Høreforeningen her.
Du betaler selv din transport til og fra Castberggård, men der vil være mulighed for at blive samlet op ved Vejle st.
Stævnet er økonomisk støttet af Socialstyrelsens PUF pulje, og det er derfor i år muligt at afholde stævnet med en meget lav deltagerbetaling.

Læs mere her.

Nordisk Sommeruge 2017

Et andet tilbud til dig der er døvbleven eller har stort høretab er Nordisk sommeruge 2017. Nordisk Sommeruge 2017 finder sted i uge 29 på Leksands Folkehøjskole, Sverige. Leksand ligger centralt i landskabet Dalarna ca. 200 km NV for Stockholm.

På programmet er blandt andet foredrag om Dalarna, kropssprog, og om at leve med et svært høretab samt udflugt til Siljan.

Læs mere og find link til program og tilmelding her.

Lagt på 8. november 2016