Kristian Hansen er Årets frivillig 2020

Høreforenings frivilligpris går til formanden for Billund Lokalafdeling.

Kristian Hansen er Årets frivillig 2020

Høreforeningens hovedbestyrelse har efter indstilling fra prikomitéen valgt Årets frivillig 2020. Prisen gives til en person, der yder eller har ydet en helt særlig indsats til gavn for Høreforeningens medlemmer, enten i forbindelse med en lokalafdelings arbejde, udvalgsarbejde, eller på anden måde har bidraget til udbredelse af kendskab til Høreforeningen.

Valget til Årets frivillig 2020 er faldet på Kristian Hansen, formand i Billund Lokalafdeling.

Kristian Hansen

Priskomitéens begrundelse

Ud fra indstillingerne fremstår Kristian som et særligt fyrtårn, en usædvanlig lokal ildsjæl, der hjælper medlemmerne og har en stærk social profil. Han står i spidsen for lokalafdelingens indsats målrettet ensomme personer med høretab,  samarbejde med Billund Kommune, øvrige foreninger i Billund og andre lokalafdelinger af Høreforeningen. Ligeledes fremstår han nyskabende og inkluderende og har blandt andet lavet en spørgeskemaundersøgelse blandt medlemmerne for at finde ud af, hvad de ønskede sig af lokalafdelingen, har lavet foredrag med en advokat om arv og testamente osv. Vi fornemmer, at Kristian Hansen kan være med til at inspirere andre afdelinger til, hvad man kan arbejde med som lokalafdeling.

Fejres på årsmødet 26. februar

Kristian Hansen bliver fejret og får prisen overrakt af Høreforeningens landsformand på Billund Lokalafdelings årsmøde den 26. februar. Årsmødet finder sted kl. 17 på Mødestedet, Nygade 29, 7200 Grindsted (i den store sal ved indgangen). Alle der har lyst til være med til at fejre Kristian er velkomne.

Tilmelding er ikke nødvendig, men af hensyn til forplejning, må man meget gerne meddele, om man deltager enten via mail karinogkristian@gmail.com eller via telefon til mobil 30 12 83 51 senest den 24. februar.

Lagt på 12. februar 2020