Høreforeningen søger ledelsessekretær

Erfaren, struktureret og ansvarsbevidst ledelsessekretær søges med tiltrædelse 1. september 2018.

Høreforeningen søger ledelsessekretær

Som ledelsessekretær kommer du i høj grad til at bidrage til Høreforeningens liv og får ansvar for spændende og alsidige opgaver i en forening, hvor vi brænder for at gøre en forskel for mennesker med høretab. Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du både understøtter og servicerer vores landsformand, hovedbestyrelse og sekretariatsleder og har selvstændigt ansvar for konkrete opgaver i Høreforeningen og i vores tolkeformidling.

Dine opgaver og ansvar

• Du varetager en bred vifte af administrative opgaver for landsformanden og sekretariatet, herunder kalenderstyring, vurdering og håndtering af indgående henvendelser både pr. mail og telefonisk.
  • Du planlægger og forbereder hovedbestyrelsesmøder og større arrangementer som fx vores landsmøde i 2019.
  • Du indsamler og forbereder mødemateriale til diverse møder, samt forbereder præsentationer,
  • Du har kontakt til og yder en god service til vores lokalafdelinger og administrerer fonde og arvesager.
  • Du bistår med vejledning af vores medlemmer og udsender vores høreguider og bisiddere til konkrete opgaver.
  • En dag om ugen arbejder du med formidling af skrivetolke i vores Tolkeformidling.
  • Du bidrager aktivt til at optimere og effektivisere arbejdsprocesserne.

Kvalifikationer og profil

• Du har en relevant uddannelse og bred administrativ erfaring inden for opgaveområdet.
  • Du har indgående kendskab til PowerPoint, Word og Excel.
  • Du er velformuleret i skrift og tale på dansk og engelsk.
  • Du har en stor grad af ansvar i din opgavevaretagelse, hvor du selvstændigt vurderer opgaverne og træffer de rigtige beslutninger.
  • Du sætter en ære i at være på forkant og løse dine opgaver med kvalitet.
  • Du trives med udadvendt kontakt og er god til at tale med vores frivillige og vejlede vores medlemmer.
  • Du har erfaring med planlægning og koordinering af arrangementer og trives i et travlt miljø uden at miste overblik eller det gode humør.
  • Du er systematisk, struktureret, selvstændig, samarbejdsorienteret og serviceminded.

Om os

Høreforeningen arbejder for bedre livsvilkår for de mennesker, der er berørt af høreproblemer eller sygdomme i øret. Høreforeningen søger såvel centralt og lokalt indflydelse på, at disse borgere får de samme muligheder for at kommunikere og for at deltage i samfundet som normalthørende medborgere har.

Vi har til huse i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup, tæt ved Høje Taastrup Station. Handicaporganisationernes Hus er et af verdens mest tilgængelige kontorhuse, hvor vi bor sammen med en række andre handicaporganisationer.

Høreforeningen er en landsdækkende forening og har over 8000 medlemmer og ca. 350 frivillige.

Vi tilbyder

Et job med en stor kontaktflade, fleksibilitet og mange forskelligartede opgaver, som du selv får indflydelse på. Du bliver en del af et lille dynamisk sekretariat på 6 ansatte med en række forskellige fagligheder og med en uformel og humoristisk omgangstone.

Interesseret?

Du er meget velkommen til at kontakte sekretariatsleder Tine Lyngholm, tlf. 30 73 73 03 eller e-mail: tl@hoereforeningen.dk for yderligere oplysninger om stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer. Løn efter aftale og kvalifikationer.

Ansøgning

Ansøgningsfrist den 6. juni 2018.

Du søger stillingen online via linket ”Søg jobbet online” hos Jobindex.

Samtaler afholdes i juni måned. Tiltrædelse 1. september 2018.

Lagt på 22. maj 2018