Høreforeningen er med til Royal Run på Frederiksberg

Kig forbi og hjælp os med at fejre Kronprinsen.

Høreforeningen er med til Royal Run på Frederiksberg

Høreforeningen er med til at fejre Kronprinsens runde fødselsdag i forbindelse med Royal Run løbet på Frederiksberg den 21. maj.

Der løbes to distancer, en engelsk mil først på dagen og 10 km om aftenen. Kronprinsen løber med på 10 km distancen.

Høreforeningen Frederiksberg Lokalafdeling er at finde i målområdet ved Frederiksberg Runddel, hvor afdelingen bemander et væskedepot ved mile-løbene mellem kl 10-14.

Om aftenen deltager løbeholdet Hearing Loss Runners, som består af løbere fra Høreforeningen og Danske Døves Landsforbund. Blandt løberne på holdet er Høreforeningens næstformand Leon Carlsen samt Line Lerchebo, lokalt medlem fra Frederiksberg.

Events og underholdning

Handicaprådet på Frederiksberg og Danske Handicaporganisationer Frederiksberg arrangerer en event under løbet for at gøre opmærksom på, at et liv med bevægelse og sundhed er vigtigt for alle - også for borgere med handicap. Handicaprådet på Frederiksberg har opstillet et event-telt i målområdet på Frederiksberg Allé.

Dagen igennem vil der være en lang række underholdningsindslag langs de to ruter. Alle er velkomne til at kigge forbi Royal Run. Læs mere info om arrangementet her

H.K.H. Kronprins Frederik er protektor for Høreforeningen.

Se også:

Royal Run App nu med undertekster