Gratis virtuelt fyraftensmøde for familier med børn med høretab

Dialogmøde med korte oplæg om fx træthed, det sociale og samarbejdet med kommunen.

Gratis virtuelt fyraftensmøde for familier med børn med høretab

Høreforeningen inviterer til et gratis virtuelt fyraftensmøde for familier med børn med høretab onsdag den 16. marts kl. 16-17 (med mulighed for forlængelse, hvis der er behov for dette).

Mødet planlægges som et dialogmøde, hvor audiologopæd Stine Borges kommer med korte indlæg inden for følgende om områder, men vil give ordet videre til jer, for erfaringsudveksling.

Emnerne vi håber på at berøre er:

• Hvordan fungerer selve audiologien
  • Sprog, læsning og høretab
  • Træthed hos børn med høretab
  • Det sociale
  • Samarbejde med kommunen
  • Særlige hensyn i institution/skole
  • Jeres erfaringer med tabt arbejdsfortjeneste
  • Andre ressourcer i jeres hverdag. Både personlige og officielle

Om oplægsholderen:

Stine Borges, cand. mag. i audiologopædi. Stine har erfaring fra børneaudiologien ved Sjællands Universitetshospital og er nu ansat i den nationale specialrådgivning ved Center for Høretab.

Tilmelding sker via linket her: https://www.collect.nu/HF/boernefamilier

Det praktiske:

Som bekræftelse på din tilmelding, vil du modtage en mail, der hedder Tilmeldingsoplysninger, med et link til selve arrangementet den 16. marts. Såfremt du ikke har modtaget denne mail, tjek da evt. dit spamfilter/uønsket mails indbakke.

Har du yderligere spørgsmål til arrangementet kontakt Linda Dybdal Nielsen via mail: Ldn@hoereforeningen.dk eller telefonnr. 3073 9399.

Og hvis det er første gang eller lidt længe siden du sidst har deltaget på et zoommøde, finder du her Høreforeningens guider til zoom: www.hoereforeningen.dk/zoom

Det er ligeledes muligt at booke et digitalt testopkald, hvor vi sammen tester om zoom kan virke på din PC, tablet eller iPad. Kontakt Linda for mere information.

Lagt på 1. marts 2022